Alla inlägg under januari 2013

Av Julia & Malin - 27 januari 2013 11:03

Nu väntar vi på Martina i klubbis. Här kommer lite bilder!^^

Av Julia & Malin - 27 januari 2013 09:08

Hej alla! Idag väntar en tur till stallet och sen lite plugg kanske. men det blir bilder från stallet såklart. Vi har inte varit bra skötare direkt, men nu blir det SL kort och lite ljusare kvällar. Det gör nog allt lite enklare. Jag älskar henne så myket, såklart. Älskade lilla ponny^^ Men jag skriver sen! När jag fått tag på Malin och e på g kanske.. Oj, glömde nästan! Malin och jag tänkte ge er en bild från i måndags: Det är scones med hallon vi gjorde på hemkunskapen. Jag och Ebba gjorde de på bilden. Heja oss!

Av Julia & Malin - 26 januari 2013 22:34

Sorry för dålig uppdatering från mej, Molly sov över och har varit med henne hela dan, lite fullt upp kan man säga ^^ Men nu ska jag snart sova, även om klockan inte ens e 11 och de e lördag ;) Är skittrött från igår och måste ju upp tidigt imorn, stallet, skötarmöte och sen riktigt sen brunch/lunch med familjen på nån resturang nånstans x) Skriver mer sen! :) /Malin

Av Julia & Malin - 26 januari 2013 22:34

Sorry för dålig uppdatering från mej, Molly sov över och har varit med henne hela dan, lite fullt upp kan man säga ^^ Men nu ska jag snart sova, även om klockan inte ens e 11 och de e lördag ;) Är skittrött från igår och måste ju upp tidigt imorn, stallet, skötarmöte och sen riktigt sen brunch/lunch med familjen på nån resturang nånstans x) Skriver mer sen! :) /Malin

Av Julia & Malin - 26 januari 2013 19:44

Ikväll blir det en slapp kväll med chocklad och The Hunger Games klokan nio då bi kopplar in min dator till tvn^^

Av Julia & Malin - 26 januari 2013 08:54

nu måste man gå upp för att det är ridning halv 11. Trött men det blir väldigt kul. I morgon ska vi på skötarmöte också. Men nu måste jag gå. Love //Julia

Av Julia & Malin - 25 januari 2013 23:13

det här var inte min dag.. Fick Ebbas skåp dörr i huvudet igen och det typ blinkade svart i ca 10 min.. Därför var ja inte med på gympan!^^ Men nu såg ju Ebba i bakgrunden också! Och vår älskade Frida fyllde år idag;) Vi var jätte jobbiga, vi vet Frida!^^ Grattis sötnosen!<3//Julia

Av Julia & Malin - 25 januari 2013 23:08

Sry!! Bilderna kmr nu:

Presentation


Hej! I den här bloggen berättar vi om hur vi ligger till i mode och stylist världen. Följ oss när vi når mål och drömmar!♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Du kan inte lämmna huset utan...
 Lipgloss
 Mascara
 Rouge
 Eyeshadow
 A good hairday

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om bloggen

^^


Skapa flashcards