Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Julia & Malin - 26 februari 2013 18:48

Vi kallar Malin för Fåret( hon skrev en hysteriskt rolig saga om ett får i början av 7:an) och jag skulle köpa en Poping Eye figur till henne och DET BLEV ETT FÅÅR!!:'D omg, så awsoome!! haha, själv fick ja en groda..-.- Men ka va nyss o handlade och i morgon ska det bli väldigt bra väder, sägs deeet^^ haha, på eftermiddagen hände en rolig sak i backen, som ni kommer skratta åt, tror jag.. det blåste jätte mycket mot vind i backen vid typ en slinga, och jag bara gled när det blev lite brant, jag åkte in i gångar off pisst, och Lilian bara:"Var försiktig!" Jag bara fnös och sa:" Jag föddes till det!!" DIREKT efter åker jag in i en haöv meters lös snö och dunkar in huvudet i ett träd framför:'D Hahahaha! Fick ganska ont... Hehehe! Om ni har något awsome skid minne kanske ni kan skriva det till oss så skulle det vara super kul^^ Love//Julia

Av Julia & Malin - 26 februari 2013 14:02

Har nt skrivit på 725172 år men nu börjar ja igen. Åkte snowboard på morgonen men blev skittrött så åkte bara lite skidor, nu ska jag äta lunch, thai MUMS!! Å vänta på att Molly (en av mina bästisar) e på skidskola.. Hon har bara åkt skidor en gång förut så.. Inge mer skidor idag, blåser som fan. Kanske ska bada på hotellet sen men ja vet nt. /Malin

Av Julia & Malin - 26 februari 2013 12:44

Det snö/regnar och vi kommer inte iväg. Tror det kommer bli bättre om nån timme, så vi ska iväg lite till kanske. Jag hoppas det, faktist. Vill att VM8:an ska öppna, för det är den som leder högre upp, men inte helt upp till toppen. Det är den bästa liften. Vi tänkte åka till björnens sida men det är för långt borta. Ja..Ock där övergick det till regn... damn this day..-.- Hoppas ni har bättre än mig dåh..:)

Av Julia & Malin - 26 februari 2013 12:02

Alla liftar förutom 3 st var stängda. Så det var skit mycket folk. Jag och Lilian(mamma) gick hem. Idag blir det vofflor!:) Awsooome! Det blåste jätte mycket och snöade så man såg typ inget...

Av Julia & Malin - 26 februari 2013 08:34

Idag blir det INTE "fjället runt"! det råkade vi göra i går^^
Vi åkte ner för höger backe när en slinga delade sig(för att testa och utforska).Visst, det var awsome backar där men vi kom jätte långt borta. Sen så tog vi en lift upp, där det var en till slinga, som vi åkte till, där det var en till lift( det började bli mindre träd och VÄLDIGT fjälligt. men det var backar där så det var inte fel. Många åkte där) när vi åkte upp fanns en backe med fjällbjörk på sidorna. Ofc åkte jag offpisst i skogen^^ sen åkte vi upp igen och var tvungen att ta skiit mycket fart för att en dum slinga gick uppåt, och då var det nästan heeelt öde, förutom några som också pkte där, sen var det lite nerför och DÄR var en lift halv vägs till toppen, sen bytte vi lift och den gick till toppen. Sen åkte vi hem! Det var min eftermiddag Puss^^//Julia

Presentation


Hej! I den här bloggen berättar vi om hur vi ligger till i mode och stylist världen. Följ oss när vi når mål och drömmar!♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Du kan inte lämmna huset utan...
 Lipgloss
 Mascara
 Rouge
 Eyeshadow
 A good hairday

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv om bloggen

^^


Ovido - Quiz & Flashcards